ДО ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-СЛУХОВИХ УЯВЛЕНЬ В УЧНІВ-ПІДЛІТКІВ ДИТЯЧОЇ МУЗИЧНОЇ ШКОЛИ

Євгенія Черняк, Світлана Данченко

Аннотация


У статті висвітлено сучасні погляди на поняття «музично-слухові уявлення» як на складні психічні утворення й необхідну ланку в професійному розвитку й вихованні музиканта. На основі наукових досліджень відомих методистів, музикознавців, психологів проаналізовано комплекс найефективніших педагогічних прийомів і засобів, з урахуванням особистісно-орієнтованого підходу в процесі навчання, що сприяють цілеспрямованому формуванню музично-слухових уявлень в учнів-підлітків дитячої музичної школи (особливості перебігу мнемічних процесів, підбір репертуару, відповідно до індивідуально-психологічних особливостей виконавця, створення оптимальних умов для творчої діяльності).

Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i18.1896

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.