ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ПІДХОДУ ДО ВИХОВАННЯ ГУМАННИХ ВЗАЄМИН СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ З ОДНОЛІТКАМИ

Ольга Канарова, Карина Опалатенко

Аннотация


У статі теоретично обґрунтовано вплив індивідуального підходу вихователя дошкільного навчального закладу на виховання гуманних взаємин старших дошкільників з однолітками. З’ясовано, що без урахування індивідуальних особливостей по-справжньому дієвий процес виховання неможливий, адже будь-який вплив на дитину проходить через внутрішні умови. Визнано, що індивідуальний підхід є базисним психолого-педагогічним принципом, завдяки якому в процесі навчання враховується індивідуальність кожної дитини, її природні, індивідуально-типологічні особливості нервової системи, темперамент.

Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i18.1895

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.