АДАПТАЦІЯ ДІТЕЙ РАННЬОГО ВІКУ ДО УМОВ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ

Віра Волкова, Олена Мерц

Аннотация


У статті наведено дані педагогічного експерименту з організації адаптаційного періоду до умов дошкільного навчального закладу в житті дітей раннього віку. Супровід процесу адаптації дітей передбачав роботу з дітьми, педагогами та батьками. З’ясовано, що процес адаптації дітей раннього віку до умов дошкільного навчального закладу є складним і залежить від психофізіологічних і особистісних особливостей дитини, від родинних стосунків, що склалися, від умов перебування в дошкільній установі. Для ефективного управління процесом адаптації дітей до умов дошкільного закладу необхідна продумана система педагогічних дій, створення емоційно сприятливої атмосфери в групі, формування у дітей почуття впевненості в оточенні, позитивних дитячих взаємин. В адаптації дітей виділяють такі головні напрями: зменшення емоційно-стресового впливу, завдяки правильній підготовці дітей до перебування в дошкільному закладі та організації їхнього життя, період адаптації, прогнозування та вчасна діагностика початкових форм дезадаптації, запобігання їм і рання корекція.

Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i18.1891

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.