ДО ПРОБЛЕМИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ВАДАМИ МОВЛЕННЯ

Наталія Волік

Аннотация


У статті порушено проблему успішної соціалізації дітей дошкільного віку з вадами мовлення. Розглянуто теоретичні засади соціалізації дітей дошкільного віку й особливості цього процесу в дітей дошкільного віку з вадами мовлення, розкрито сутність психолого-педагогічних умов, які потрібно створити для успішної соціалізації дошкільника. Звернено увагу на необхідність розробки педагогічно обґрунтованої технології реалізації соціалізаційних завдань особистості на етапі дошкільного дитинства з тим, щоб набуття дитиною соціального досвіду відбувалося без значних втрат для особистості. А це вимагає оновленого педагогічного підходу й створення умов для соціалізації дитини в педагогічному процесі дошкільного закладу. З’ясовано, що однією з серйозних причин, що перешкоджають успішній соціалізації дітей, є низький рівень психолого-педагогічних знань батьків.

Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i18.1884

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.