ЦІННОСТІ НАУКОВОЇ ШКОЛИ АКАДЕМІКА СЕМЕНА ГОНЧАРЕНКА

Алла Самко

Аннотация


У статті розглянуто й узагальнено основні підходи до визначення сутності поняття «наукова школа». Розкрито діяльність академіка С. Гончаренка як лідера наукової школи. Висвітлено зміст і проблематику досліджень, проаналізовано основні наукові здобутки представників наукової школи С. Гончаренка. Показано подальший розвиток наукових ідей, які хвилювали у свій час Учителя. Подано короткий огляд праць дослідників, науковим керівником яких був Семен Устимович. На основі аналізу дисертацій, виконаних під керівництвом академіка С. Гончаренка, виокремлено провідні напрями наукового пошуку учнів його школи. Визначено, що дослідження представників наукової школи академіка С. Гончаренка є вагомим внеском у розвиток педагогічної теорії та практики.

 

Ключові слова:

Семен Гончаренко; науковий лідер; наукова школа; учений; учні; науково-дослідницька діяльність; дослідницький колектив.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1640

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.