ПАРАДИГМА УКРАЇНСЬКОЇ КАТОЛИЦЬКОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО КАТОЛИЦЬКОГО ШКІЛЬНИЦТВА

Ганна Зварич

Аннотация


У статті розглянуто основні засади й аспекти діяльності сучасних католицьких шкіл у Німеччині й Австрії, проаналізовано принципи функціонування католицьких освітніх закладів, які трактуються як місце присутності Церкви в суспільстві й житті молодих людей. Визначено освітні завдання, які є спільними з державними школами й водночас відкривають молоді шлях до християнської віри й життя в Церкві. Окреслено особливу перспективу християнських шкіл: виховання учнів для свідомої, відповідальної діяльності, що ґрунтується на християнських засадах, в особистісній сфері, у професійній діяльності, у суспільстві та Церкві.

 

Ключові слова:

католицька школа; освітні стандарти; виховання; ціннісні орієнтири.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1629

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.