ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ СТАНОВЛЕННЯ МОРАЛЬНО-ДУХОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА

Марія Заміщак

Аннотация


У статті проаналізовано проблему становлення морально-духовної особистості майбутнього педагога. Констатовано, що духовність – вершинне й глибинне у структурі внутрішнього світу особистості, найвищий, вершинний рівень особистісного розвитку. Доведено, що справжня духовність асоціюється з діяльнісним любовно-творчим ставленням людини до іншої людини, до світу й до самої себе. Розкрито роль психологічної, соціальної, моральної й духовної ситуації вищого навчального закладу, який впливає на самовизначення майбутнього педагога, на формування його світоглядних орієнтацій, здібностей, професійних компетентностей, на прийняття й засвоєння ним цінностей, прогнозування життєвих цілей. Сформульовано висновок, що здорова особистість педагога повинна володіти фундаментальними здібностями, тоді й майбутні покоління будуть виховані справжніми людьми, громадянами своєї держави.

 

Ключові слова:

духовність; моральність; майбутній педагог; здібності; здорова особистість.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1628

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.