ОСОБИСТІСНА Й КОМПЕТЕНТНІСНА ПІДГОТОВКА ПЕДАГОГА ДО МОРАЛЬНО-ДУХОВНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ

Світлана Заболоцька

Аннотация


У статті проаналізовано актуальність проблеми підготовки майбутнього педагога до морально-духовного виховання школярів. Констатовано, що духовність є базисним мотивом буття суб’єкта, відповідає його сутності. Духовні прагнення віддзеркалюють складну психічну реальність, існування фундаментального переживання, що виникає з відданості людини духовним цінностям. Доведено, що підвищення рівня духовності вчителя є сьогодні необхідною й важливою умовою формування його особистості.

 

Ключові слова:

морально-духовне виховання школярів; особистісно-професійний розвиток; особистість; духовність учителя.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1626

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.