МІСТА, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ: ОНОВЛЕНА ВЕРСІЯ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ У КИТАЇ.

Дайонг Юань

Аннотация


З часу створення КНР освіта дорослих є важливим складником китайської системи освіти, особливо щодо роботи з неписьменними громадянами. Проте з кінця ХХ століття освіта дорослих дещо втрачає свої позиції. Її представники, науковці й ті, хто працює у цій сфері, відчувають потребу знайти свіжі ідеї для оновлення старої системи освіти дорослих. Водночас надзвичайно популярною стає ідея суспільства й міст, що навчаються. Китайські мегаміста, такі, як Пекін і Шанхай, починають використовувати термін «Міста, що навчаються», оскільки прагнуть побудувати суспільство на муніципальному рівні. Отже, ідея та практика міст, що навчаються, оновлюються й охоплюють не тільки традиційну сферу (неписьменність) освіти дорослих, а й деякі нові царини, зокрема такі, як освіта громади, професійна підготовка, освіта громадян літнього віку тощо. Починаючи з Пекінської міжнародної конференції з питань міст, що навчаються, яка відбулася 2013 року, багато міст переосмислили роботу міст, що навчаються. Швидко поширюються деякі свіжі ідеї, такі, як сталий розвиток, нові технології та засоби масової інформації тощо; ідея міст, що навчаються, змінюється й націлюється на майбутнє.

 

Ключові слова:

міста, що навчаються; освіта дорослих; безперервне навчання; Китай.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1620

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.