ГЛОБАЛЬНА МЕРЕЖА ЮНЕСКО МІСТ, ЩО НАВЧАЮТЬСЯ: АНАЛІЗ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ

Сергій Прийма

Аннотация


У публікації проаналізовано концепти «місто, що навчається» і «регіон, що навчається», показано їх міждисциплінарність і соціокультурну зумовленість. Доведено необхідність аналізу нормативно-правового забезпечення Глобальної мережі ЮНЕСКО міст, що навчаються, для розробки концептуальних засад регіональної освітньої політики в українських реаліях.

 

Ключові слова:

суспільства знання; розвиток людського потенціалу; освіта дорослих; формальна і неформальна освіта дорослих; місто, що навчається; регіон, що навчається; Глобальна мережа ЮНЕСКО міст, що навчаються.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1618

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.