САМООСВІТА МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК АНДРАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА

Світлана Ізбаш, Вікторія Чернікова

Аннотация


У статті розкрито можливості та умови застосування андрагогічного підходу до організації відповідальної самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи. Доведено, що самоосвіта дорослих має творчий характер і може виявлятися в різних формах. З’ясовано сутність самоосвіти майбутніх викладачів вищої школи на андрагогічних засадах, що передбачає наявність власної ініціативи в майбутнього викладача, невтручання ззовні й самостійну пізнавальну діяльність щодо змісту, обсягу, джерел, тривалості й часу проведення занять.

 

Ключові слова:

самоосвіта; доросла людина; самоосвіта дорослих; викладач вищої школи; андрагогічний підхід; компетентність; мотивація; андрагогіка.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1616

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.