ОСОБИСТІСНІ ВЕКТОРИ ПРОФЕСІЙНОГО СТАНОВЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ВИКЛАДАЧІВ ПТНЗ

Олена Кривильова

Аннотация


У статті обґрунтовано професійну спрямованість студентів, що передбачає розуміння й внутрішнє прийняття цілей і завдань професійної діяльності, а також співзвучних з нею інтересів, настанов, переконань і поглядів, тобто відображає домінанту, яка стає вектором поведінки. Наведено результати експериментальної перевірки мотиваційного складника особистісного вектора професійного становлення майбутніх викладачів ПТНЗ. Визначено шляхи акме-впливу на потенційні можливості студентів у майбутній педагогічній діяльності, зокрема використання акмеологічних технологій як сукупності засобів, спрямованих на розкриття внутрішнього потенціалу особистості, розвиток властивостей і якостей, що сприяють досягненню високого рівня особистісно-професійного розвитку й професіоналізму.

 

Ключові слова:

професійне становлення; спрямованість особистості; акмеологічний підхід; акмеологічні технології.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1611

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.