ВІКОВА СПЕЦИФІКА РЕАЛІЗАЦІЇ ПОЛІКУЛЬТУРНОГО ВИХОВАННЯ У ВИХОВНІЙ СИСТЕМІ ШКОЛИ

Петро Кендзьор

Аннотация


У статті розглянуто вікові особливості школярів у контексті методичного забезпечення полікультурного виховання. На основі аналізу наукової літератури, а також авторського педагогічного дослідження обґрунтовано твердження, що процес формування полікультурної компетентності на кожному з її рівнів – культурно-пізнавальному, толерантно-ціннісному й комунікативно-поведінковому – слід організовувати відповідно до специфіки розвитку різних вікових категорій учнів. Висвітлено специфіку набуття й закріплення необхідних для ефективної міжкультурної комунікації навичок і вмінь, а також засвоєння загальнолюдських і національних цінностей учнями молодшої, середньої та старшої школи.

 

Ключові слова:

полікультурне виховання; полікультурна компетентність; методика виховання.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1610

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.