ШЛЯХИ ПІДВИЩЕННЯ ЕСТЕТИЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ

Віра Волкова, Оксана Куліда

Аннотация


У статті актуалізуються можливості підвищення естетичної культури майбутніх вихователів шляхом активної участі у творчій діяльності, а також у навчально-виховному процесі засобами активних методів навчання, зокрема ділових ігор. Естетична культура розглядається як критерій естетичної вихованості, як фактор активізації творчого потенціалу особистості, як єдність естетичних знань, переконань, почуттів, навичок, норм діяльності й поведінки. На етапі, пов’язаному з початком студентського життя, роль естетичного виховання є найбільш важливою. Ефективно виконувати завдання естетичного виховання, зокрема й підготовку студентів до естетичного виховання дітей дошкільного віку, цілком можливо за допомогою форм, методів і засобів активного навчання.

 

Ключові слова:

естетична культура; естетичне виховання; активне навчання; творча діяльність.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1607

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.