ПСИХОЛОГІЧНА ОПТИМІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАЦІ

Валерій Маслов

Аннотация


Проаналізовано сучасну ситуація стосовно недостатньої психологізації навчально-виховного процесу в закладах освіти. Розглянуто підхід, який дає змогу підвищити ефективність цього процесу, застосовуючи діагностики індивідуальних психологічних особливостей, їх урахування надалі в процесі навчання й виховання учнів за допомогою відповідних психолого-педагогічних методів, прийомів і засобів, диференційовано та індивідуально адаптованих.

 

Ключові слова:

психологія; учень; учитель; психічний стан; індивідуальні особливості; методи дослідження; спрямованість; темперамент; характер; здібності.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1603

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.