ДЕТЕРМІНАНТНІ ЧИННИКИ ВИНИКНЕННЯ СИНДРОМУ «ПРОФЕСІЙНОГО ВИГОРАННЯ» В УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Наталя Гузь, Володимир Гузь, Світлана Дубяга, Світлана Жейнова

Аннотация


У статті актуалізовано проблему виникнення й розвитку синдрому професійного вигорання у вчителів. Проаналізовано феномен професійного вигорання як психологічне явище, що негативно впливає на психофізичне здоров’я й ефективність діяльності вчителя початкових класів. Зазначено, що вчителі початкових класів саме та категорія професіоналів, яка найбільш схильна до вигорання внаслідок специфіки професійної діяльності. На підставі теоретичного аналізу підходів до вивчення проблеми професійного вигорання визначено зміст поняття «синдром професійного вигорання вчителя». Розкрито основні теоретико-практичні підходи до вивчення детермінантних чинників синдрому професійного вигорання. Визначено основні чинники, що зумовлюють виникнення синдрому «професійного вигорання» вчителів початкових класів.

 

Ключові слова:

учитель початкових класів; синдром професійного вигорання; детермінантні чинники.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1601

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.