ФОРМУВАННЯ ІДЕНТИЧНОСТІ УЧНІВ СТАРШОЇ ШКОЛИ В ПОЛІКУЛЬТУРНОМУ СУСПІЛЬСТВІ: НАЦІОНАЛЬНО-ГРОМАДЯНСЬКИЙ АСПЕКТ

Інна Шугальова, Наталя Богомолова

Аннотация


У статті схарактеризовано особливості формування громадянської ідентичності учнів старших класів. Проаналізовано історичні умови формування національної ідентичності української нації, виявлено особливості менталітету українців, показано історичну спадкоємність сучасних культурних традицій, окреслено напрями роботи сучасної школи у справі формування громадянської самосвідомості учнів. Основні положення цієї статті ґрунтуються на соціологічних дослідженнях. Автори дійшли висновку, що загалом у старшокласників є розуміння сучасних умов полікультурності, досить високий рівень громадянської самосвідомості, національної толерантності. Разом з тим, у сучасній системі освіти не простежується чіткої науково обґрунтованої системи роботи, спрямованої на підвищення рівня громадянської самосвідомості й формування громадянськості учнів.

 

Ключові слова:

ідентичність; громадянське суспільство; полікультурність; самосвідомість; суспільство.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1600

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.