ПИТАННЯ СТРУКТУРИ МЕТОДОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ СТУДЕНТІВ В УМОВАХ ФУНДАМЕНТАЛІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ

Микола Окса

Аннотация


У статті акцентується увага на значенні методологічної культури студентів у складних умовах сучасного навчально-освітнього простору. Цей тип культури забезпечує осмислення студентами методології навчального пізнання, креативного мислення й діяльності. Виділені структурні компоненти методологічної культури: логіка, рефлексія, методи пізнання, основи системного аналізу, аналіз, порівняння, індукція, дедукція, моделювання. До особливостей методологічного мислення автор зараховує концептуальність, проблемність, нестандартність, аргументованість, доказовість, системність, інтуїтивність, логічність, несуперечливість, рефлексивність.

 

Ключові слова:

методологічна культура; інтелектуальний розвиток; методи теоретичного пізнання; рефлексія.


Полный текст:

PDF


DOI: http://dx.doi.org/10.7905/nvmdpu.v0i17.1597

Ссылки

  • На текущий момент ссылки отсутствуют.