Вплив візуального дизайну педагогічних презентацій на якість навчального процесу

Володимир Леонідович Говорющенко

Анотація


Стаття присвячена актуальній проблемі використання у навчальному процесі педагогічних електронних презентацій. У статті, ґрунтуючись на аналізі науково-методичної літератури та мережних джерел, розглянуто результати досліджень щодо важливості візуального дизайну педагогічної електронної презентації та основні підходи, що використовують у процесі формування візуального ряду навчальних матеріалів для досягнення найкращого розуміння навчального матеріалу аудиторією.

Ключові слова


педагогічна електронна презентація; дизайн слайдів; візуальний ряд; навчальні матеріали; візуальний дизайн

Повний текст:

PDF

Посилання


Брянцева, Г. В. (2013). Проектування візуальної складової слайдів для навчальних комп’ютерних презентацій. Інформаційні технології в освіті, (15), 112-118.

Брянцева, Г. В. (2016). Візуальний підхід до педагогічної комунікації. Ukrainian Journal of Educational Studies and Information Technology, 4 (2), 1-9.

Говорющенко, В. Л., & Брянцева, Г. В. (2018). Особливості підготовки педагогічних презентацій. Інформаційні технології освіті та науці, (10), 58-62.

Дерешко, Б. Ю. (2004). Презентационное оборудование для образовательного процесса. Телекоммуникация и информатизация образования, (4), 45–56.

Егорова, Ю. Н. (2004). Мультимедиа технология как средство повышения эффективности обучения в школе. Информатика и образование, (7), 99–101.

Курдюмова, Т. И. (2000). Компьютерные технологии обучения химии: достоинства и недостатки. Химия в школе, (8), 35–37.

Новиков, С. П. (2003). Применение новых информационных технологий в образовательном процессе. Pedagogika, (9), 32–38.

Осадчий, В. В., & Осадча, К. П. (2014). Інформаційно-комунікаційні технології у процесі розвитку візуального мислення майбутніх учителів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (12), 128-133.

Фельдман, И. Д. (2005). Создание и использование тематических компьютерных презентаций. Химия в школе, (7), 36–37.

Чемерис, Г. Ю. (2016). Художньо-творчий розвиток особистості засобами комп’ютерної графіки. Роль освіти у формуванні життєвих цінностей молоді: матеріали регіональної науково-практичної конференції студентів і молодих учених, 265-267.

Arguel, A., & Jamet, E. (2009). Using video and static pictures to improve learning of procedural contents. Comput. Human Behav., 25 (2), 354–359.

Huang, C. (2005). Designing high-quality interactive multimedia learning models. Computerized Medical Imaging and Graphics, (29), 223-233.

Marković, M. G. (2011). Influence of the multimedia learning material quality on acquired knowledge : дис. – Fakultet organizacije i informatike, Sveučilište u Zagrebu.

Mayer, R. E. (2005). Cognitive Theory of Multimedia Learning. In R. E. Mayer (Ed.), Cambridge handbook of multimedia learning (pp. 31–48). New York: Cambridge University Press.

Mayer, R., & Moreno, R. (2002). Aids to computer-based multimedia learning. Learning and Instruction, 12 (1), 107-119.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234