Педагогічна система формування готовності майбутніх офіцерів запасу до військово-професійної діяльності
Анотація
У статті розглядаються підходи до систематизації процесу військової підготовки громадян за програмою офіцерів запасу у військових закладах вищої освіти (ВЗВО) та військових навчальних підрозділах закладів вищої освіти (ВНП ЗВО). Науково-методологічний аналіз, який проводився на філософському, загальнонауковому і професійному рівнях підтвердив доцільність побудови педагогічної системи формування готовності майбутніх офіцерів запасу до військово-професійної діяльності.
Обґрунтування та висвітлення окремих структурних елементів педагогічної системи дозволили узагальнити отриманий результат, основою якого є військово-професійна готовність майбутніх офіцерів запасу до службової діяльності, які утворюються на базі засвоєних раніше психолого-педагогічних знань і сформованих фахових навичок і вмінь.Ключові слова
Посилання
Бабанский, Ю. (1989). Избранные педагогические труды. Москва: Педагогика.
Бабанский, Ю., & Поташник, М. (1984). Оптимизация педагогического процесса: (В вопросах и ответах). Киев: Рад. школа.
Беспалько, В. (1989) Слагаемые педагогической технологии. Москва: Педагогика.
Зорій, Я. (2017). Завдання підготовки громадян за програмою офіцера запасу у вищих навчальних закладах України в сучасних умовах. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. Київ: НАУ.
Руснак, І., & Зорій, Я. (2010). Функціонування системи військової освіти України в умовах модернізації вищої освіти у світлі Болонського процесу. Збірник наукових праць Національна академія Державної прикордонної служби України Серія Педагогічні та психологічні науки, (54), 48–51.
Ягупов, В. (2000). Військова дидактика: навч. посіб. Київ: Видавничо-поліграфічний центр «Київський університет».
Метрики статей
Metrics powered by PLOS ALM
Посилання
- Поки немає зовнішніх посилань.
##submission.copyrightStatement##
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.
eISSN 2521-1234