Експериментальне дослідження компонентів професійної готовності майбутніх учителів до дизайн-технологічної діяльності

Svitlana Kucher

Анотація


Окреслено проблему формування готовності майбутніх учителів технологій до дизайн-технологічної діяльності, для вирішення якої використано метод педагогічного моделювання. З урахуванням сутності професійної діяльності вчителів технологій визначено компоненти готовності до дизайн-технологічної діяльності: мотиваційно-оцінний, когнітивний, діяльнісно-творчий та рефлексивний. Обґрунтування та висвітлення окремих показників дозволило узагальнити отриманий результат, основою якого є технологія формування готовності вчителя до дизайн-технологічної діяльності, що проектується на базі психолого-педагогічних, художньо-творчих, технолого-конструкторських компетентностей.

Ключові слова


компетентність; компетентнісний та синергетичний підходи; компоненти; професійна готовність

Повний текст:

PDF

Посилання


Diachenko, M., & Kandybovich, L. (1976). Psychological issues of readiness for activity. Minsk: BGU. (in Russian).

Potapkina, L. (2015). Readiness for professional activity as a psychological and pedagogical problem. Zbirnyk naukovykh prats Natsionalnoi akademii Derzhavnoi prykordonnoi sluzhby Ukrainy: Pedahohichni nauky, 1, 198-204. (in Ukrainian).

Salavatova, S. (1991). Intensification of Teacher Preparation at the Pedagogical University on the basis of convergence of the training and future professional activities. (Author's abstract Candidate’s of ped. sciences thesis). Kazan State Pedagogical Institute. Kazan. (in Russian).


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234