Роль і місце ІКТ у процесі формування та розвитку прийомів розумової діяльності учнів

Н.Г. Підліснича

Анотація


Здійснено огляд дисертаційних досліджень українських науковців щодо формування та розвитку прийомів розумової діяльності учнів у процесі навчання математики з використанням інформаційних комп’ютерних технологій.

Ключові слова


інформаційні комп’ютерні технології; прийоми розумової діяльності; навчання математики

Повний текст:

PDF

Посилання


Жалдак М. І. Комп’ютер на уроках математики. Посібник для вчителів. – К.: Техніка, 1997. – 304 с.

Матяш О. І. Теоретико-методичні засади формування методичної компетентності майбутнього вчителя математики до навчання учнів геометрії: монографія / О. І. Матяш; наук. ред. д.пед.н. проф. О. І. Скафа. – Вінниця: ФОП Легкун В. М., 2013. – 450 с.

Морзе Н. В. Основи інформаційно-комунікаційних технологій: навч. посіб. для студ. ВНЗ. – К.: Видавнича група ВНV, 2008. – 350 c.

Національна доктрина розвитку освіти України у XXI столітті // Освіта, 2001. – № 60-62. – 24-31 жовтня.

Проект Національної стратегії розвитку освіти в Україні на 2012-2021 роки. – [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://www.meduniv.lviv.ua/files/info/nats_strategia.pdf.

Раков С. А. Математична освіта: компетентнісний підхід з використанням ІКТ: монографія. – Х. : Факт, 2005. – 360 с.

Триус Ю. В. Комп’ютерно-орієнтовані методичні системи навчання математики: монографія. – Черкаси : Брама-Україна, 2005. – 400 с.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234