Особливості обліку розрахунків за житлово-комунальні послуги з населенням

І.М. Терьошина

Анотація


Пропонуються методичні рекомендації щодо впровадження інформаційної системи на комунальному підприємстві для ведення обліку та контролю розрахунків за житлово-комунальні послуги з метою надання населенню максимальної зручності для отримання відомостей про надані послуги та з боку підприємства – зменшенню кількості механічних помилок та витрат робочого часу в процесі нарахування послуг.

Ключові слова


ведення обліку розрахунків з населенням; сфера житлово-комунального господарства; інформаційна система; надані послуги; комунальне підприємство

Повний текст:

PDF

Посилання


Атаманенко С.А. Настольная книга потребителя коммунальных услуг / С.А. Атаманенко, С.Л. Горобец, Т.И. Федирко. – Ростов на Дону: Феникс, 2009. – 288 с.

Грекул В.И. Проектирование информационных систем / В.И. Грекул. – Интернет-университет информационных технологий – ИНТУИТ, 2005.

Кондратьева М.Н. Организация и управление жилищно-коммунальным хозяйством : учеб. пособие / М.Н. Кондратьева. – Ульяновск : УлГТУ, 2009. – 160 с.

Перешеин В.Ю. Современные вопросы управления качеством услуг ЖКХ [Електронний ресурс]. - Режим доступу: http://www.rae.ru/fs/pdf/2007/11/66.pdf


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234