Використання потижневої структури дистанційного курсу при змішаній формі навчання

Ю.В. Ботузова

Анотація


Обґрунтовується доцільність використання потижневої структури побудови інтегрованого дистанційного курсу з навчальної дисципліни «Методика навчання математики» для студентів фізико-математичного факультету педагогічного університету, реалізованої у відкритій системі дистанційного навчання Moodle.

Ключові слова


Moodle; дистанційний курс; змішана форма навчання

Повний текст:

PDF

Посилання


Вассалатій Ю.В. Структуризація навчальної діяльності майбутніх учителів математики при організації самостійної роботи (на прикладі використання дистанційного навчання) / Ю.В. Вассалатій // Наукові записки Кіровоградського державного педаг. ун-ту ім. В.Винниченка. – Серія: Педагогічні науки. – 2012. – Вип. 112. – С. 97-105.

Анисимов А.М. Работа в системе дистанционного обучения Moodle. Учебное пособие. 2-е изд. испр. и дополн. / А.М. Анисимов. – Харьков, ХНАГХ, 2009. – 292 стр.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234