ФОРМУВАННЯ ПРАВОПИСНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Н. Фролова, С.Л. Конюхов

Анотація


В статті розглядаються питання формування грамотності у початковій школі під час вивчення української мови. Наведено коротку характеристику методу тренувальних вправ і типологію мовних вправ. Проаналізовані існуючі програми-тренажери для формування і закріплення навичок правопису. Запропоновано проект електронного тренажеру для 3 класу.


Ключові слова


початкова школа;програма-тренажер;правописна компетенція;грамотність;орфографія;пунктуація;граматика;мовні вправи

Повний текст:

PDF

Посилання


Захарійчук М.Д. Українська мова. Підручник для 3 класу загальноосвітніх навчальних закладів: рекомендовано МОН України / М.Д. Захарійчук, А.І. Мовчун. – К.: Грамота, 2013. – 176 с.

Календарно-тематичне планування 3 клас зі змінами 2015 року: [Електронний ресурс]. – 12.09.2015. – 42 с. - Режим доступу: http://www.schoollife.org.ua/kalendarno-tematychne-planuvannya-3-klas-zi-zminamy-2015-roku/.

Методика навчання української мови в початковій школі: навчально-методичний посібник для студентів вищих навчальних закладів / За наук. ред. М.С. Вашуленка. – К.: Літера ЛТД, 2011. – 364 с.

Нова редакція навчальної програми для 1-3 класів Українська мова (мова навчання): [Електронний ресурс] / Навчальні програми для початкової школи (1-4 класи). – 53 с. – Режим доступу: http://osvita.ua/school/program/8793/.

Постанова КМУ „Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти” № 462 від 20.04.11 року: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/17911/.

Рубан Л.І. Формування орфографічної грамотності молодших школярів / Л.І. Рубан // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. – 2014. – № 9(43). – С. 183–191.

Хома О.М. Формування орфографічних умінь на уроках української мови в початковій школі / О.М. Хома // Освітологічний дискурс. – 2015. – № 3(11). – С. 270–279.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234