ВИКОРИСТАННЯ ЕКСПЕРТНОЇ СИСТЕМИ В СИСТЕМІ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ

О.М. Рукіна

Анотація


У статті розглядаються способи використання експертних систем в системах дистанційного навчання. Запропоновані етапи розробки, які безпосередньо стосуються використання експертних систем в дистанційному навчанні.

Ключові слова


Експертні системи;дистанційне навчання;тестування;діагностування знань

Повний текст:

PDF

Посилання


Васильченко Л.В. Створення навчально-методичних комплексів дистанційного навчання : Методичні рекомендації / Васильченко Л.В., Лапшина І. С. – Запоріжжя : ТОВ «ЛІПС» ЛТД, 2010. – 124 с.

Джозеф Джарратано, Гари Райли «Экспертные системы: принципы разработки и программирование» : Пер. с англ. – М. : Издательский дом «Вильямс», 2006. – 1152 с.

Нейлор К. Как построить свою экспертную систему / К. Нейлор. –М. : Энергоатомиздат, 1991. – 286 с.

Джексон П. Введение в экспертные системы. – 3-е изд. / Питер Джексон. – М.: Вильямс, 2001. – 624 с.

Субботін С.О. Подання й обробка знань у системах штучного інтелекту та підтримки прийняття рішень: Навч. посіб. / С.О. Субботін. –Запоріжжя: ЗНТУ, 2008. – 341 с.

Баранова Н.А. Конструирование содержания непрерывного образования с использованием экспертной системы. Монографія. : [Електронний ресурс] / Н.А. Баранова. – Режим доступу: http://elibrary.udsu.ru/xmlui/bitstream/handle/123456789/2724/2008157.pdf?sequence=1.

Желнин М.Э. Роль и место экспертных систем в образовании : [Електронний ресурс] / М.Э. Желнин, В.А. Кудинов, Е.С. Белоус. – Режим доступу: http://www.scientific-notes.ru/pdf/024-003.pdf.

Пустынникова И.Н. Технология использования экспертных систем для диагностики знаний и учений : [Електронний ресурс] / И.Н. Пустынникова. – Режим доступу : http://cyberleninka.ru/article/n/ tehnologiya-ispolzovaniya-ekspertnyh-sistem-dlya-diagnostiki-znaniy-i-umeniy.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234