ВИКОРИСТАННЯ ПРОГРАМ-ТРЕНАЖЕРІВ ДЛЯ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

Т.А. Кучінова, С.Л. Конюхов

Анотація


В статті обґрунтовано доцільність використання інформаційних технологій в процесі навчання математики у початковій школі. Проведено аналіз існуючих електронних тренажерів з математики для початкових класів. Запропоновано проект програми-тренажеру для комп’ютерної підтримки вивчення елементів геометрії у 4 класі.

Ключові слова


початкова школа;електронний засіб навчального призначення;програма-тренажер;електронний тренажер;математика;елементи геометрії

Повний текст:

PDF

Посилання


Каменева Т.Н. Электронные средства учебного назначения: классификация и дидактические особенности / Т.Н. Каменева // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2014. – №8. – С. 28–34.

Коваль Т.И. Подготовка преподавателей высшей школы: информационные технологии в педагогической деятельности: учебно-метод. пособие / Т.И. Коваль, С.А. Сысоева, Л.В. Сущенко. – К.: Изд.центр КНЛУ, 2009. – 280 с.

Навчальна програма „Математика 4 клас”: [Електронний ресурс] / Навчальні програми для початкової школи (1-4 класи). – Режим доступу: http://osvita.ua/school/program/8793/.

Пушкарьова Т.О. Електронний навчальний посібник з математики для 1 класу / Т.О. Пушкарьова, О.О. Рибалко // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2014. – № 2. – С. 43–46.

Рубан К.П. Використання навчальних інтерактивних флеш-вправ на уроках у початковій школі / К.П. Рубан // Комп’ютер у школі та сім’ї. – 2014. – № 3. – С. 38–41.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234