ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ „СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ” У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

А.С. Кулебяшкіна, С.Л. Конюхов

Анотація


У статті обґрунтовано доцільність впровадження курсу „Сходинки до інформатики” у початкових класах. Надається коротка характеристика компетентностей і напрямів діяльності учнів, формування яких необхідно забезпечити в процесі вивчення курсу. Наводиться перелік тем, які вивчаються, і програмного забезпечення для підтримки курсу.


Ключові слова


початкова школа;програмний продукт дидактичного призначення;пропедевтика;інформатика;компетентність

Повний текст:

PDF

Посилання


Постанова КМУ „Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти” № 462 від 20.04.2011 року: [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://osvita.ua/legislation/Ser_osv/17911/.

Смоляк В.М. Методичний посібник. Методика інформатики в початковій школі. Частина 1 / В.М. Смоляк. – Запоріжжя: ЦК ЗПК викладачів інформатики, 2007. – 50 с.

Сходинки до інформатики: програма для загальноосвітніх навчальних закладів. 2-4 класи: [Електронний ресурс] / Н.В. Морзе, Г.В. Ломаковська, Г.О. Проценко, О.В. Коршунова, Й.Я. Ривкінд, Ф.М. Ривкінд. – 2013. – Режим доступу: http://stromilo.sch35.com/p/info-2klass.html.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234