ЕЛЕКТРОННІ КОНСТРУКТОРИ У СИСТЕМІ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ДЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Ю.С. Копильцева

Анотація


У статті висвітлено теоретичний аспект розробки електронних конструкторів як програмних засобів на підтримку навчання змісту освітньої галузі «Мова і література», зокрема відмічено переваги їх використання для проектування дидактичних ресурсів до уроків з української мови у 1-4 класах.


Ключові слова


електронний конструктор;інформаційно-комунікаційні технології;початкова школа;програмні засоби навчального призначення

Повний текст:

PDF

Посилання


Олефіренко Н.В. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до проектування дидактичних електронних ресурсів : монографія / Н.В. Олефіренко. – Х. : ХНПУ, 2014. – 330 c.

Олефіренко Н.В. Сучасні інструментальні засоби створення електронних ресурсів навчального призначення для початкової школи / Н.В. Олефіренко // Сучасні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, проблеми. – 2012. – №29. – С. 221-227.

Співаковський О.В. Інформаційно-комунікаційні технології в початковій школі : навчально-методичний посібник для студентів напряму підготовки «Початкова освіта» / О.В. Співаковський, Л.Є. Петухова, В.В. Коткова. – Х. : ХДУ, 2011. – 267 с.

Шакотько В.В. Методика використання ІКТ у початковій школі : навч.-метод. посіб. / В.В. Шакотько. – К. : ТОВ Редакція «Комп’ютер», 2008. – 128 с. : іл.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234