ЗАСТОСУВАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ

О.Г. Бурцева

Анотація


Уточнено поняття «медіаосвітні технології» та описано застосування їх для формування у майбутніх вчителів математики інформаційної компетентності. В статті зроблений аналіз літератури та уточнений склад медіаосвітніх технологій.

 

 


Ключові слова


медіаосвіта;медіаосвітні технології;медіаграмотність;інформаційна компетентність

Повний текст:

PDF

Посилання


Дичківська І. М. Інноваційні педагогічні технології: [навч. посібник] /

І. М. Дичківська. – К. : Академвидав, 2004. – 352 с.

Концепція впровадження медіаосвіти в Україні [Електронний ресурс]. — Режим доступу: http://www.ispp.org.ua/news_44.htm

Медіаосвіта та медіаграмотність: короткий огляд/ В. Іванов.,

О. Волошенюк., Л. Кульчинська та ін. – 2-ге вид., стер. – К.: АУП, ЦВП, 2012. – 58 с.

Онкович Г. В. Медіапедагогіка. Медіаосвіта. Медіа дидактика / Г. В. Онкович // Вища освіта України. – 2007. – № 2. – С. 63–69.

Федоров А. В. Развитие медиакомпетентности и критического мышления студентов педагогического вуза. М.: Изд-во МОО ВПП ЮНЕСКО « Информация для всех», 2007. 616 с.


Метрики статей

Завантаження метрик ...

Metrics powered by PLOS ALM

Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.




##submission.copyrightStatement##

Лицензия Creative Commons
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

eISSN 2521-1234